Jag ser det snöar...


Vaknar och ser snön yra, suck! Tyckte ju att alla pratade om att det skulle bli fint väder i helgen.. Tar med mig T ut för att hämta in tidningen (hon älskar att få bära den), det är storm ute! Skyndar mig tillbaka in, gör iordning en kopp kaffe och sätter mig framför datorn. Klart.se fick bli den första sidan att besöka. Lite lätt nervös, för hur helgens väder kommer att bli, konstaterar jag att kl 8 kommer solen att titta fram, kl 10 är det dags för molnen att börja lätta och kl 12 kommer himlen att vara blå med solen stående högt! Lovely!

Sitter nu här och dricker kaffe med min kära pappa och diskuterar världens alla bekymmer. Alla utom mamma kl upp kl 07.00. På en lördag... Men pappa ska med lillebror på sjukhuset, på röntgen, om 30 min, så därav är det en tidig lördagsmorgon här hemma.. Stackars min lillebror, hoppas verkligen att allt blir bra för honom snart. Varför ska han behöva drabbas?! Det vore väl bättre att jag fått det?! Jag som ändå råkar ut för allt, det hade väl varit bättre så hade han sluppit!


Önskar er alla en underbar lördag i det fina vädret!

/Jessica




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0