Pricken över i:et


Började hosta lite lätt förut på sjukhuset. Tänkte att det måste vara den torra luften där som orsakade det. Kom tillbaka till jobbet och hostan fortsatte att reta min hals..

Nu ligger jag uppallad på soffan och kan inte sluta hosta. Kul jul... Hoppas iaf att man får några timmars sömn inatt så jag orkar jobba imorgon. Har fan inte råd att vara sjuk mer! Tror faktiskt att jag har varit mer sjuk än frisk de senaste 3 månaderna :(

Var ju på party förut, shoppade ingenting men jag bokade in ett eget måndag den 26 mars, så då är den som vill välkommen :) men måste ju säga att det inte var helt bortkastat, fick ju äta bröllopstårta och det är ju aldrig fy skam ;)

Nej nu måste jag göra ett försök att sova!
Puss och godnatt på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0