Redan torsdag...


Jag hinner inte med känns det som, dagarna bara springer iväg.
Hur som är det torsdag idag och jag börjar må lite bättre :)
Har ju bara varit sjuk i 2 veckor nu...
Men jag tippar på att jag är tillbaka på jobbet redan på måndag.
Ska bli skönt att återfå lite rutiner och få börja träna igen.

Idag ska jag på sjukhuset och få en sprutai i höger öga, ÄNTLIGEN!
Sedan ikväll blir det bara till att sova..
Men innan sjukhuset har jag tänkt hinna med att städa lite här.
Mamma är och hjälper moster inför festen på lördag,
så jag tänkte vara snäll och städa lite här hemma nu när jag mår liiite bättre.

Men nu ringde fina S och ville komma förbi på en kaffe :)
Skriver mer imorgon när jag återfått synen..
Ha en fortsatt bra torsdag alla mina läsare!


/Jessica




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0