Saker att ogilla.


Jag tycker verkligen inte om nya facebook. Och det har inte att göra med att det sker förändringar, utan för att det har blivit så j*vla segt. Går ju inte att göra någonting där längre.. Dessutom syns det inte när jag uppdaterar här på bloggen. Nej jag tycker helt enkelt inte om nya facebook.

Och min hemska förkyldning ska vi inte ens prata om. Går typ inte att sova då jag inte kan svälja mitt eget saliv. Har snart gått två veckor och jag blir inte bättre :( Jag har blåssor (känns som varbulder) i hela munnen, framförallt bak i gommen. Jag vill bli frisk nu!!!!!!

Ja eftersom jag redan verkar ha ramlat in på klagosången så kan jag ju lika gärna fortsätta klaga på några myndigheter. Vårdcentralen skulle återkomma med sjukintyg till mig igår, jag hörde ingenting ifrån dem. Adressändringen gjorde jag för 1,5 vecka sedan och har fortfarande inte fått några papper.

Nu kanske det låter som att jag är världens bitterfitta, men det är jag inte. Jag ser ljust på det mesta. Det är bara dessa saker som gör mig lite less just nu, men jag är verkligen inte bitter. Snarare tvärtom. Har ganska mycket flyt just nu, men det tänkte jag skriva om lite senare idag.


Puss å hej så länge!
/Jessica




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0