2012-01-04 - Värsta Dagen I Mitt Liv.


Ja nu är det ju officiellt, nu står det på "facebook".
D har valt att lämna mig och det gör ondare än vad jag någonsin hade kunnat drömma om.
Jag känner mig ledsen, sårad, lurad, blåst, naiv och samtidigt förbannad.

Tankarna och känslorna lever sitt eget liv och jag är mest bara förvirrad.
Här står jag, helt still och ser på hur livet går vidare.
Vänta på mig!!

Ingen av oss är väl perfekt. Alla har vi våra brister och fel.
(även om jag i skrivande stund inte kan se dina)
Men samtidigt gnager frågan, vad har jag gjort för att förtjäna det här?
Denna smärta...

För er som aldrig haft ett seriöst förhållande (läs har älskat) förut ska jag berätta en sak..

När det tar slut förlorar man inte bara sin pojkvän/flickvän.
Man förlorar sin kärlek, sin livskamrat, sin framtid och en del av sitt hjärta.
Man förlorar även sin bästa vän, den man kan prata med om ALLT,
den man ringer först om man är glad/ledsen, den man inte kan leva utan (känns det som),
den man älskar att ha tråkigt tillsammans med osv. osv.

Ja jag skulle kunna skriva massor, men jag hoppas att ni förstår vad jag menar,
om inte kommer ni göra det den dag ni själv inte får vara med den ni älskar.

Önskar verkligen att jag bara skulle kunna lägga mig ner och sova som Törnrosa.
Sova tills smärtan försvinner.
Men tyvärr är nätterna sömnlösa och man måste fortsätta kämpa.
Kämpa sig igenom varje dag!

För även om det inte känns så (just nu) så blir det bättre.
Men man måste låta det ta den tid det tar..




Kommentarer
Camilla Svensson

Jag förstår att det gör ont och att du är ledsen för D är en fin kille!

Jag är ledsen för din och D skull, det är aldrig roligt att bli lämnad och det är aldrig roligt att ta sådan beslut men kärlek rår man inte på!!

Ibland så blir det inte livet som man har tänkt sig, tyvärr!

Du är en fin tjej och hela världen väntar på dig när du är redo!

Kram

2012-01-11 @ 13:48:09
camilla landström

Hej tjejen förtsår att det är jobbigt det som hänt. Kram på dig. Om du vill hör av dig .

2012-01-11 @ 22:26:26
Johanna

<3

2012-01-15 @ 18:34:38
URL: http://jordi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0