2012-01-08


Har drömt en massa tok nu på morgonkvisten. Och min underbara lilla vakthund har väckt mig konstant för att "rädda" mig från allt det otäcka. Sötnosen min! Klev upp för en timme sedan och gick på en promenad med henne. Men satan vad mörkt och läskigt det blir att gå på en enslig väg med endast svart skog omkring sig. Så promenaden blev inte lika lång som jag hade tänkt mig..

Nu har jag iaf fått i mig frukosten och sitter här med en kopp kaffe, ska snart gå iväg och duscha och göra mig klar. Sedan är det dags att plocka ihop och börja rulla hemöver.. På ett sätt längtar jag att få komma hem, finns inte så mycket att göra här. Men samtidigt känns det lite tråkigt att åka hem till den gråa vardagen. Har varit skönt att fått vara ledig i 4 dagar och komma bort en stund.


Önskar er alla en mysig söndag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0