2012-01-12


Du säger att du inte älskar mig längre.
Jag tror att du ljuger

Du säger att du aldrig har älskat mig.
Jag vill inte höra

Du säger att du bara har älskat mig som en kompis.
Bullshit

Du säger att du aldrig har varit kär i mig.
Jag tror inte på dig


Inatt har jag sovit sjukt hårt, vaknade med världens huvudvärk. Men det är det nog värt, min kropp och min hjärna var i stort behov av vila. Att få sluta känna och tänka för en stund. Men så fort man vaknar slår verkligheten en knytnäve rakt i magen på mig. Det är sant, inte en dröm.
Mitt hjärta har lämnat mig..




Kommentarer
Johanna

Älskade hjärta! Jag vet hur ont det gör. Men jag vet också hur otroligt stark du är och att du kommer att ta dig stärkt ur detta. Det kommer att ta tid, och det ska det göra men en dag så kommer du att vakna med ett leende på läpparna igen.



För övrigt, har David sagt dom där sakerna? :/



Puss&Kram

2012-01-16 @ 14:49:37
URL: http://jordi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0