2012-01-13


Ännu en natt har jag sovit bra nu (tack!) fast jag är än dock sjukt trött på morgonen :( Vill inte riktigt kliva upp, hade gärna legat kvar några timmar till. Men vem känner inte så?! Idag är det äntligen fredag, usch vad tiden går fort. Ikväll blir det till att börja packa. Om allt går som det ska nu så har jag snart fått tag i en ny lägenhet så det är lika bra att börja. Kan tänka mig att det kommer att ta ett tag att gå igenom allt bara. Åh gud vad jag längtar till jag flyttat, även om mamma och pappa är dom bästa just nu så känns det inte helt okej att flytta hem igen efter 6,5år på egen hand..




Jag vet att man inte ska älta saker, men just nu kan jag inte låta bli att göra det ibland (även om jag oftast tänker framåt). Det är frågor och funderingar som snurrar i mitt huvud. Hur f*n kan man vara tillsammans med någon i flera år, flytta ihop, ta lån, prata om framtiden (barn & hus) för att sedan i nästa sekund dumpa personen i fråga för att man aldrig har haft känslor för den? Jag är förvirrad. Jag känner mig sviken, arg, lurad och rent ut sagt bedragen. Den person jag hela tiden älskat har visat sig vara en främmande människa för mig....




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0