2012-01-15


Vaknar av att Tindra väcker mig ur en väldigt obehaglig dröm, men det lyckas inte dra ner mitt humör. Jag ruskar av mig det och kliver upp med ett strålande humör. Sätter mig vid datorn och dricker en kopp kaffe som efter en timme blir två koppar.. Ällt är frid och fröjd enda tills man ska kolla vad som senast hänt på facebook. Tårarna bränner när jag konstaterar en sak. Jag får en knut i magen och just nu rinner tårarna på mig. J*vla facebook!

Varför måste alla skriva om allt där, göra incheckningar och stolt visa upp vilka de är med och skryta om hur bra de har det?! Det gör så ont, mitt hjärta värker. Tankarna snurrar. Jag mår illa och känner mig yr. Faaan! Det var inte så här min dag skulle se ut. Jag har ju sett fram emot den här dagen. Jag har bara lust att skrika, skrika ut min smärta.



Hoppas verkligen att en långpromenad kan göra mig på bättre tankar.
Det är i alla fall värt ett försök.


See ya!



Kommentarer
Elin

Ta bort sånna människor från din Facebook! Man får det... ;) var glad att du har dina nära och kära och sudda bort badminded tjommar! Kram

2012-01-16 @ 08:58:00
URL: http://elinteresias.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0