2012-01-16


Gårdagen blev inte som jag hade tänkt mig. Jag skulle ju uppdatera här på bloggen hade jag ju lovat, men icke. Orkade inte. Första halvan av dagen blev verkligen piss. Var till lägenheten och packade men det slutade med att jag lämnade den med gråten i halsen. Jag fattar inte hur du tänker. Jag känner inte igen dig. Du är sjukt egoistisk och rent ut sagt elak, känns som att du gör det med vilje.

Andra halvan av dagen blev tack å lov bättre. Var på en lägenhetsvisning sedan blev jag bjuden på mat och blåbärspaj hos S & T. Tack ni är guld värda! Lägenheten kändes bra men jag ska på några visningar till ikväll så vi får se vilken jag väljer. Känns ganska bra att säga "väljer" och inte "om jag får". Haha men man ska väl ha lite flyt ibland också :)

Igår när jag skulle sova låg jag och tänkte på vilka fantastiska människor jag har runt omkring mig. Jag känner mig lycklig trots allt som hänt. För även om det är mycket negativt i mitt liv just nu så mår jag bra största delen av tiden och det är tack vare er alla underbara. Hade aldrig klarat av så många motgångar utan er. Och det finns ingenting i världen som jag vill byta ut er mot. Jag skulle hellre leva ensam på gatan än att förlora er.


Önskar er alla en toppen vecka!
En vecka med nya tag och nya möjligheter.



Kommentarer
Sandra

Du är alltid välkommen hit! KRAM

2012-01-16 @ 09:34:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0