2012-01-18


God morgon!

Haha jag fattar ingenting. I måndags hade jag 58 besökare på bloggen men igår bara 11. Snacka om kantrast. Men men, kanske var för att jag inte skrev så mycket igår. Hann liksom inte med att uppdatera. Jobbade hela dagen sedan var jag till lägenheten och tvättade och packade. Så nu känns det inte som att det är så mycket kvar. Jag börjar se slutet på denna historia.

Som jag tidigare sagt så händer det mycket just nu. Igår var en väldigt spännande dag, dock måste jag erkänna att det känns lite tråkigt att gå till jobbet idag, men förhoppningsvis kommer jag inte behöva känna så länge till. För övrigt fick jag lägenheten som jag var och kikade på i måndags, men jag tackade nej. Kändes inte bra att betala så pass mycket för en lägenhet som var så sunkig. Men men, det kommer nog någonting bättre snart ska ni se.

Igår när jag kom hem sa mamma och pappa att vi kunde möblera om lite i "matrummet" så att jag får som ett eget litet kryp-in där. Dem är så gulliga! Jag ser verkligen fram emot att slippa sova på den hemska soffan. Så nu måste jag försöka få tag på en skumgummimadrass bara. Någon som har en som jag kan få låna? :)


Kram
/Jessica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0