2012-01-20


Det är inte sant vad tiden går fort, det känns som igår men nu har det gått 16 dagar. Men på ett sätt känns det som en evighet sedan eftersom det har hänt så mycket sedan sist. Ja jag vet inte jag, vilket som är bra eller dåligt men så ligger det i alla fall till. Var och kollade på en lägenhet igår, det var jättefin och mysig. Lite dumt läga kanske men men.. Den hade t.o.m. diskmaskin så kanske den är värd det ändå :)

Var även och fikade med finaste L igår. Tycker om den tjejen, hon är så otroligt genomsnäll, alltid glad och har alltid båfot roligt att säga, även om samtalsämnen är lite dystert. Efter att ha skjutsat hem henne så åkte jag till lägenheten. Det kändes bra men gud vad jag gruvar mig för att flytta, är ju så sjukt mycket grejor :p Och stackars D som får bo i det kaoset nu..

Fick även ett telefonsamtal från snälla M igår som som tänker bjuda mig på bio, Tack tack, det uppskattas och jag ser fram emot det! Men det blir inte idag, för idag är det fredag den 20/1 och jag jobbar endast halvdag för sedan ska jag på sjukhuset för en spruta i vänster öga. Such om det ändå vore höger, ser ju ingenting typ.. :( Har lovat mamma att jag ska bli lite arg där uppe idag och kräva att jag ska få en ny tid snarast.

Så med andra ord kommer jag att ligga däckad ikväll och inga fler uppdateringar kommer från mig idag. Men imorgon kommer det of course!


Trevlig helg på er!
/Jessica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0