2012-01-21


Lägger nog ner bloggandet nu ett tag. Eller ja, jag minskar ner på det. Är så sjukt jobbigt när jag inte själv kan läsa vad jag skriver.Vet att det blivit en del stavfel senaste tiden och så men det bjuder jag på.

Idag blir det en sväng till Birsta för att införslaffa lite flyttkartonger. Sedan får vi se om jag har ork till att packa. Skulle vara skönt att få allt klart nu innan nya veckan, med nya arbetstider, börjar. Tyvärr har jag inte fått tag i någon lägenhet men det är ändå skönt att ha allt packat, går så mycket fortare att flytta sen då.

Annars vet jag inte vad som händer i helgen. Blir ganska lugnt tror jag. Är ju fullbokad nästa helg så det kan bli skönt med en vilohelg nu då.

Från det ena till det andra så längtar jag nu tills jag får nästa spruta. Förhoppningsvis får jag den nästa vecka och vackan därpå blir det en undersökning där det avgörs om jag ska opereras eller inte. Hoppas verkligen att det blir operation, är så less på att inte se nu. Men tyvärr är ju inte en operation någon garanti, men det är i alla fall värt ett försök.

Nej, nu ska jag dricka kaffe och surra med pappsen. Ska försöka övertala honom till en långpromenad med mig och Tindra. Sedan är det dags att hoppa i duschen och börja utforska vad denna dag har att erbjuda.


Kram på er!
/Jessica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0