2012-01-28


God morgon!

Jag känner mig helt förstörd idag. Det här är inte bra. Vaknade inatt och kunde inte somna om p.g.a. halsont :( Känner mig helt slut ärligt talat. Hoppas verkligen att jag börjar må bättre snart. Har ju planer både för kvällen och morgondagen. Får inte vara sjuk nu.

Igår var jag ut och käkade och mysdrack några glas vin. Jättetrevligt verkligen.
Tack alla som var med, ni är ett kanonhärligt gäng och ni betyder verkligen massor för mig.
Synd bara att det blev en relativt tidig kväll men å andra sidan behövde jag lite sömn efter flera nätter med endast 3-5 timmars sömn.

Idag blir det jobb sedan blir det en sväng på stan med bästa E för att hitta kvällens outfit.
Måste även förbi bolla en sväng. Sedan blir det en helkväll med brudarna.
Men jag längtar nästan mest till imorgon, då blir det nedvarvning på hög nivå.
Känns bra att få skämma bort sig själv lite extra efter flera dagars hårt "arbete".


Ha en underbar helg!
/Jessica




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0