2012-01-31


Jag kommer att dö, inom de närmsta dagarna om inte det här förkyldningen ger med sig.
Jag har ingen röst, ont i halsen, hostar konstant och idag vaknade jag även med en snuvig näsa. Inte bra, inte bra.. Och är det inte ganska typiskt, att när jag väl får en tid på sjukhuset så går jag och blir sjuk. Sjuk = ingen spruta = ingen syn. Jag är inte bitter. Jag är bara lite less!!

Hade i alla fall en fantastisk vecka förra veckan. Umgicks med en massa trevligt folk, full fart hela tiden, precis som jag älskar. Skulle egentligen ha haft ganska mycket för mig även denna vecka. Men det är bara att ställa in sånt som inte är absolut nödvändigt, typ som träning och fixa naglarna. Men jag ska åtminstonne på sjukhuset idag för en grundlig undersökaning, hoppas att det visar någonting positivt för en gångs skull.

Tänkte även hinna förbi Dollar och köpa bajspåsar till lilldamen. I skrivande stund konstaterar jag vilket oerhört tråkigt inlägg detta blev, men det bjuder jag på. Finns inte så mycet mer spännande att skriva just nu. Men jag kan säga en sak. Håll ut, inom en snar framtid kommer det nog ska ni se ;)


Ha en fantastisk dag nu!
/Jessica




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0