De Mest Underbara Sakerna I Världen Kan Inte Ses Eller Röras Utan Måste Kännas I Hjärtat.


Åter igen, och som många av er redan vet, så mår jag inte så bra just nu.
Många har skrivit till mig på facebook, skickat mail, sms och ringt.

Några har frågat hur jag mår och andra hur det går.
Ja som sagt, just nu mår jag piss och det går väl som det går, jag lever ju iaf..

Men hur som, även om jag inte svarar på det ni skriver eller på era samtal,
så vill jag bara säga att det uppskattas.

Ni alla som visat att ni finns där för mig, att ni tänker på mig.
Ni ska veta att det värmer i hjärtat, även om det inte läker mina sår.
Men tyvärr orkar jag inte svara, inte alltid på en gång..

Jag vill bara tacka er allihopa!
Ni är fina människor och jag önskar er alla allt gott!


Kram
/Jessica




Kommentarer
Johanna

Önskar att jag kunde lätta din smärta!! Och alla vi förstår om du inte orkar höra av dig!!



Massor med styrka till dig!



Kram <3

2012-01-11 @ 19:07:26
URL: http://jordi.blogg.se/
Nina

Va ledsen jag blir för din skull, fy så tråkigt! Hojta till om du behöver prata! Stor kram

2012-01-11 @ 21:30:25
Anonym

Fina fina du, önskar att jag kunde göra nått så du slipper känna det du just nu känner... Men jag hoppas att du mår bättre snart igen och glöm inte att de är bara att ringa närsom så finns jag här för dej!



/Kärlek

2012-01-12 @ 03:38:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0