Du Och Jag Under Täcket Baby.


..kommer jag på mig själv att stå och nynna på medans jag gör iordning en kopp te.
Snälla någon skjut mig!? Snacka om att jag har blivit allvarligt skadad efter denna lilla resa.
När alkoholen går in, går vettet ur och jag fick en dunderförkyldning på köpet, tackar.

Kanske inte låter som att vi har haft så kul, men det var sjukt roligt.
Ett av dem bästa åren faktiskt. Helt fantastiskt och jag mår som jag förtjänar..
Men det var det helt klart värt. Tack allihopa!

Idag blir det till att återgå till vardagen (jobb och träning).
Har även en tid hos frissan idag och sedan ikväll ska jag ut och käka med några kompisar.
Så det finns massor att se fram emot idag :)

Önskar er alla en trevlig helg!

Puss & Kram
/Jessica




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0