Hej å hå.


Jag var iväg och tränade igår, tillbringade 1,5 timme på gymmet. Men det behövdes, var inte på toppen humör efter jobbet så jag hade en hel del energier att ta ut. Dock tog jag inte i stenhårt eftersom jag förstod att jag skulle få träningsvärk idag i vilket fall. Och mycket riktigt det har jag också. Men det är överlevnadsbart så imorgon blir det träning igen. Jag längtar redan. Mådde så otroligt bra igår efteråt och jag somnade med ett leende på läpparna.

Däremot har jag drömt den sjukaste jävla drömmen inatt. Vill inte skriva om den här förrän jag har berättat om den för vederbörande personer. Men det handlade om otrohet och jag var med i spelet. Usch vilken dålig människa det fick mig att känna mig som. Tur att det bara var en dröm.

Nej nu är det snart dags att gå på morgonpromenad med lilldamen. När jag vaknade möttes jag av beskedet att det är -18,5 grader ute, Tur att det finns underställ och dunjackor :) Men först måste jag tacka dem som hörde av sig igår. Men ärligt talat så visste jag redan om att de flesta av er läser bloggen. Så det skulle fortfarande vara intressant att veta vilka alla andra är. Jag menar jag har ju upp emot 60 unika besökare vissa dagar.


/Jessica




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0