Just Idag Mår Jag Bra?!


Varför skrev jag så igår egentligen? Det är någon där uppe som måste hata mig. Usch! Vaknar nu och synen är ännu sämre än igår (därav kan det bli lite stavfel för jag ser typ inte vad jag skriver). Och som inte det vore nog så känner jag av halsen och är täppt, j*vla skit, får inte bli förkyld nu, ska ju på sjukhuset imorgon och få en spruta i ögat.. Dock i vänster öga så det gör ingen större skillnad på min syn..

Annats då? Jo igår kom underbara S förbi och drack te och myste med mig. Hon är en riktig vän hon som ställer upp jämt! Massor med kärlek till dig ♥ Däremot mindre kärlek till nattens dröm. Drömde att jag skulle ha en tjejkväll med brudarna. Men i början av kvällen möter jag en killa som får mitt hjärta att smälta. Vi skiljs åt och jag fortsätter kvällen med tjejerna..

Plötsligt är allt kaos och det är något typ av uppror i stan. Folk kör över varandra och är helt galen. Vi kliver på en buss men det visar sig ganska snabbt att även busschauffören är galen och börjar köra över bilar. Men så står han plötsligt där, killen jag träffade tidigare på kvällen. Han har kommit för att rädda mig, jag var så lycklig. Men sen konstaterar jag att det var Du och jag vaknar av att alarmet ringer..


Önskar er alla en toppen dag!
Och kom ihåg, imorgon är det fredag :)
/Jessica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0