Just Idag Mår Jag Bra.


Vad var det jag skrev i måndags? Jo "en vecka med nya tag och nya möjligheter". Och visst blev det så alltid. Det är bara onsdag och hittills har det hänt massor. Det mesta har varit positivt. Knuten i magen har försvunnit och jag mår riktigt bra (peppar, peppar ta i trä). Dock vaknade jag imorse med sämre syn igen :( Samt att jag fick ett oerhört tråkigt besked idag. Men viktigst av allt är ändå att jag mår bra trots omständigheterna.

Fick låna en madrass på jobbet (hotellet) idag så jag har nu äntligen inrett mig ett litet "rum" här hemma. Känns bra att ryggen ska få en skönt säng att sova i inatt. Jag skulle nästan kunna gå och lägga mig redan nu bara för att jag tycker att den är såå skön. Men det ska jag inte, måste ju kunna sova inatt också :) Dessutom kommer jag snart att bli "ensam hemma" här så då tänkte jag dricka te och mysa med en av dom bästa! ♥

Går för övrigt inge bra för mig att hitta någon lägenhet. Funderar på om jag kanske ska slänga ut en annons på blocket. Vad tror ni? Känns som att det borde finnas fler lediga lägenheter än de som annonseras ut. Om jag vore hyresvärd tror jag inte att jag själv skulle annonsera. Jag skulle nog hellre kolla annonser och själv välja ut dem jag ansåg vara mest lämplig. Men vad vet jag?!


Ha en underbart mysig kväll!
/Jessica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0