Lördagsmys.


Ikväll blev det myskväll med lillebror. Efter att vi skjutsat iväg mamma och pappa åkte vi raka vägen till Big Boy för ett floskigt skrovmål. Sedan en sväng förbi Hemköp där vi införskaffade oss Ben&Jerry-glass (för mig blev det även en tidning och en vinstlott). Så nu har vi myst hela kvällen i soffan till en film jag har tänkt att se länge. Kommer inte ihåg när jag köpte den, kan vara 3 år sedan eller nått, men nu är den i alla fall inte inplastad längre.




Så nu kan jag också vara med när dom stora pojkarna skryter om att de har sett "Nyckeln till frihet". Och ja, den var riktigt bra :) På tal om bra saker så fick jag reda på en sak idag, inget jag tänker skriva om här men... En dröm jag har kan kanske gå i uppfyllelse tidigare än vad jag hade vågat hoppas på. Vissa skulle kanske se det som något "tragiskt", själv ser jag ärligt talat positivt på det :)

Man ska ju dock aldrig ta ut saker i förskott brukar man ju säga, men jag rent utav längtar. Och på tal om att längta så längtar jag just nu nog mest till att mamma och pappa ska ringa för att vilja bli hämtade (men det kommer nog inte att ske än på en stund). Jag är så sjukkt jävla trött! Har dessutom en lång dag framför mig imorgon. Och om ni är nyfikna på vad min morgondag kommer att innehålla så får ni fortsätta att läsa min blogg imorgon..


Puss och godnatt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0