Ojojoj..


Nu händer det grejor, jag hinner inte med själv. Satt på jobbet idag och det kändes som om jag drömde, allt kändes så svävade, som något man "inte kan ta på". Ingenting verkar bli som jag planerar just nu, men det behöver inte alltid betyda någonting negativt.

Och till alla er som undrar hur det går för mig att hitta boende så måste jag tyvärr meddela att det inte går någe vidare :( Fick avslag på alla 3 lägenheter som jag trodde att jag satt säkert på idag.. Och nu ikväll har jag varit på 2 lägenhetsvisningar. En av dem va bara på 19kvm så den går bort, den andra däremot skulle duga men jag vette tusan om jag skulle trivas.

Man vill ju inte heller bara ta första bästa bara för att. Så jag tror att jag kommer tacka nej till den om jag mot all förmodan skulle få den. Just nu är det motgångar så det borde ju vända snart och då hoppas jag på att det blir bättre än det någonsin har varit. Det är tur att hoppet är det sista som överger en människa ;) Och för övrigt ska jag på en till visning på torsdag.


/Jessica
(flickan som hoppet aldrig överger)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0