Update Från Jobbet.


Här hade man tänkt skriva en liten trudilutt medans man jobbar, trodde inte att det skulle komma några kunder idag. Men ack så fel man kan ha ibland. Har haft full rulle. Dock är de flesta bara intresserade av att kika på de nya vagnarna/bilarna eller så är de bara sällskapssjuka och vill prata ihjäl mig en stund :p

Men nu är jag iaf själv och jag tänkte passa på att skriva några rader. Dock blir detta inlägg ett sjukt tråkigt inlägg.. Har inte hunnit klura ut något att skriva om. Inget annat än min blivande lägenhet. Har nu tre lägenheter att välja på, eller förhoppningsvis iaf. Ska iväg och kolla på en imorgon, en annan på måndag och sedan väntar jag på att höra någon om en tredje snart. Tro att jag ska skicka ett sms till J och stressa på honom lite :)

Efter jobbet idag måste jag förbi lägenheten en sväng - suck! Fattar inte varför jag inte packade en ny väska när jag ändå var där igår.. Men men, är huvudet dumt får kroppen lida. Det är bara att ta det. Funderar på att åka förbi fyndlagret eller något efteråt, haha jag tror att jag har fått en liten förkärlek till att shoppa (läs fynda) nu. Ser ju faktiskt fram emot att få flytta och inreda min egna lägenhet.

En nackdel med att bo ihop med någon är ju att man måste ta hänsyn till deras åsikter när det gäller inredningen. Och sist jag flyttade/bodde själv var jag fattig student så det var bara att gilla läget.. Men nu ska jag stänga och hitta på några planer för kvällen.


Trevlig helg!
/Jessica




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0