2012-10-11

  
Var på sjukhuset igår och till min besvikelse så hade jag inte fått tillbaka så stor del av synen som jag trodde. Jag såg inte ens tavlan med bokstäverna på... Min läkare tyckte inte att det hade lättat så pass mycket att hon kunde blåsa av operationen (vilket jag hade hoppats på). Så på måndag bär det av upp till Umeå.
 
Sedan ringde läkaren på vc igår eftermiddag. Proverna visade INGENTING. Suck! Jag som hade hoppats på att få ett svar. Vi kom iaf överens om att avvakta till jag kommer tillbaka från sjukskrivningen efter operationen. Skulle tippa på att jag blir sjukskriven oktober ut... Hon trodde nämligen att det kunde ha med ögonen att göra, så jag ska diskutera det med läkarna i Umeå när jag kommer upp dit till veckan.
 
Så förutom huvudvärk, yrsel och illamående samt att jag ska opereras till veckan så är det bra :) Kylskåpet här hemma skriker TOMT så ikväll blir det till att storhandla. Det är tur att jag har en sådan snäll vän och kollega som kommer hit med mat åt mig idag. Ska bli kul med en lunchdejt, var ett tag sedan sist.
 
/Jessica 
    
 
 


Kommentarer
Gunilla Andersson

Tänker på dig, hoppas det ordnar sig och går bra med operationen till veckan. Håller tummarna för dig. Kramar

Svar: Tack Gunilla! Håller timmarna för att du blir bättre snart! Kramar i massor!
Jessica

2012-10-11 @ 14:13:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0