2012-10-12

  
Äntligen fredag. Snart är denna vecka slut, vilket innebär att det är dags för mig att åka till Umeå. Ärligt talat så längtar jag faktiskt. Jag längtar att få tillbaka synen på vänster öga, att kunna börja köra bil igen och inte behöva känna mig beroende av någon. Är jobbigt när man är van att klara sig själv ska jag be att få tala om.
 
Har för övrigt konstaterat att det kanske är ett virus jag haft/har ändå. Läser om/ser många som har exakt samma symptom som mig. Huvudvärk, yrsel och illamående. Alla skriver att de har migrän och precis så var det för mig i början. Sedan kom svagheten och skakningarna kombinerat med magont ibland. Hur som så börjar jag känna mig bättre. Hoppas verklligen att det förblir så, vill inte behöva ställa in operationen igen.
 
Annars händer det inte så mycket, har tvättstuga idag och ikväll blir det tacos till middag. Sedan tror jag att jag ska krypa upp i soffan med en bok och ett glas vin. D ska vara med grabbarna ikväll så då kan man passa på att mysa på egen hand. Imorgon är vi bortbjuden på middag till S & T, ska bli skönt att slippa tänka på att laga mat, att bara bli uppassad <3 
 
Önskar alla mina läsare en riktigt trevlig helg!
  
  


Kommentarer
camilla

Vad skönt att höra att du känner dig bättre! Jag tror nog att det är något som går, för i 2 dagar har jag haft ont i huvudet och varit lite små yr..mått illa gjorde jag tidigare i veckan. Ha en mysig helg och kram på dig!

Svar: Mm konstigt bara att ingen på 1177 eller vc kunde konstatera det.. Krya på dig och lyssna på kroppen din! Tack detsamma! Kram
Jessica

2012-10-12 @ 14:21:09
Sandra

Haha vi åt också tacos idag, ska bli roligt att äntligen få bjuda er på den där middagen som jag lovade för typ två månder sedan ;-)

2012-10-12 @ 19:19:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0