I sängen och i soffan...

Ja där spenderar jag den mesta tiden numera.. Är less på att vara sjuk nu! Har haft konstant huvudvärk sedan jag vaknade kl 7. Vet inte vad jag ska göra för att slippa den. Igår sov jag halva dagen och ändå lyckades jag sova hela natten inatt. Är fortfarande trött så jag tror att jag ska lägga mig och vila en stund nu.

Efter lunch kommer min älskling hem. Har tid på sjukhuset för en spruta i höger öga i eftermiddag. Ska även få svar på om det blir operation till veckan eller inte. Skulle ju ha opererat mig förra veckan men det blev inställt pga att jag hade sådan yrsel, huvudvärk och mådde illa.

Jag väntar även på att läkarn som sjukskrivit mig denna vecka ska ringa upp och berätta om svaren på alla prover jag tog i måndags. Hoppas verkligen att jag kan få ett svar på varför jag mår så här!

/Jessica



Kommentarer
Jessica

Kram gumman <3

Svar: Tack mamma! Nästa gång kan du ju underteckna med ditt eget namn istället för att sno mitt ;-)
Jessica

2012-10-10 @ 18:54:33
URL: http://jessicahelenas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0